Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

piątek, 27 sierpnia 2010

Kot Bożydar ;)

Bożydar
Pochodzenie: słowiańskie
Znaczenie imienia: dar Boga

   Natura bardzo subtelna i wrażliwa, a zarazem obdarzona wielkim temperamentem. Przenikliwy umysł i swoisty wdzięk, czynią z niego mężczyznę, któremu trudno się oprzeć. Jego wszechstronność predestynuje go do zawodów artystycznych lub takich, w których nigdy nie zazna nudy.
   Czyli  po prostu jak ten pan ;)  "Bożo w porzo"

Bożydar  ma 150mm wzrostu, kocie oczy, prawdziwe wąsy i elegancki krawat :D. Moja druga połowa powiedział, że kot jest jego i mam nikomu nie oddawać, nie sprzedawać i..... zabiera go do pracy, czyli kot od jutra zostanie kotem żołnierzem i będzie pływał po Bałtyku brrrr... zimno

23 komentarze:

  1. Kot superowy :)
    Mój mąz w ten sam sposób zaanektował słonia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Krawaty w modzie :D Kot jest boski :o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale elegancik z tego kota-krawat ma super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot nie mięczak, żadnego morza się nie boi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystojniak z niego.Krawat i te zielone oczy super.
    Ewuś ten kubek z włóczkami na kawę o który pytałaś. Dostałam go od koleżanki jakieś dwa lata temu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. moja Andżela to by się w nim zakochała bo by jej nie uciekał tak jak jej żywa Błyskotka
    cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek śliczności po prostu wspaniały, a czy można by nieśmiało spytać o przepis, bo chciałabym takiego mieć?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne ma te oczęta! W ogóle cały jest boski:) Nie dziwię się Twojemu mężowi,też bym go z rąk nie wypuściła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale się nie dziwię, że Twój mąż tak zareagował :) jest przefajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kocurek...a może raczej "wilk morski" :)
    Cudny jest!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak:D Ale czemu się tak wstyda:D)

    OdpowiedzUsuń
  12. W porzo i to jak w porzo - świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny kiciuś! wygląda jak mój żywy (czarny zielonooki) :) mogłabyś zdradzić, gdzie kupiłaś te ślepka??

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy dasz się zaprosić do zabawy w Lubię? Szczegóły u mnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. No spóźniłam się ... też chcę Cię zaprosić do zabawy Lubię....:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo czyzby maz zmienil nastawienie do Twoich robotek? Ja sie mu wcale nie dziwie kot pierwsza klasa, a jakie ma superowo zielone oczy... Ach.... Zazdrosze mu tego spojrzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za podzielenie się wzorem,kot na pewno będzie miał naśladowcę, napisałam do Ciebie e-maila, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki dziwczęta, chmurka to bardzo pokrętny opis, nie mam siły na lepszy, ja je robię z głowy, Poohatka w świat pasji, daget nastawienia to chyba nie zmienił tylko dopiero przy kocie sie ujawnił, że mu sie podoba

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)