Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

poniedziałek, 6 września 2010

Jacek i Agatka

Jacek i Agatka to dwie szare myszy w kolorowych gatkach :D no dobra Agatka w sukience ale ma w głowie kwiatka, wzrost około 15cm. Opis na mysz z cafeart, ubranka - moja inwencja twórcza ;)

22 komentarze:

  1. boskie są....taka słodka parka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no zobacz też miałam je robić ale czym innym się zajęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper! Jedna taka mieszka u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziaki dwa :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodka parka z nich, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo..moja imienniczka :) i taka ładna jak ja hi hi
    tylko wielkosc nie ta...

    OdpowiedzUsuń
  7. Myszki są cudne i przezabawne :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna parka! buziaczki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś- śliczne maleństwa i wyglądają jak rodzeństwo:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziękuję:), Haniu, tak to jest rodzeństwo :D, kończy się kolejna mysza i kilka nowości

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te myszki. Chciałabym zapytac jaka jest ich cena? Chcę sobie zprezentować na pocieszenie po śmierci taty. Pozdrawiam. Kasiia z Haftowanki Katarzyny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no, zakochałam się! Po prostu się zakochałam w Twoich myszkach! :):)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)