Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

czwartek, 16 września 2010

myszka Pinezka

Szara myszka dla as_mimosa to wygrana w zabawie z misiem Idzim, juz wiem , że dotarła i dostała na imię Pinezka, z tego co przeczytałam to chyba sie podoba :D, strasznie sie z tego cieszę

23 komentarze:

  1. Słodka myszka...Prawdziwa elegantka w tęczowej sukience...Nie dziwię się, że obdarowana jest zadowolona z takiego milusiego prezenciku...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak...sprawiłaś że mam powód do uśmiechu :)ja i moja córcia
    bardzo Ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna! i ta sukienusia, i kokardki, i kwiatuszki - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ myszka słodziusia- cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak śliczna myszka. Taka małą elegantka -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudeńko! Słodka jak czekoladka :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. no a jak mogłaby się nie podobać :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A kotka też zrobisz? Ja wolę kotka. ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Koroneczko! Kotek jest w poprzednim poście :-PP

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, dzięki jestescie jak miód, a ja lubię bardzo miód :D, Koroneczko a jakiego kotka ?

    OdpowiedzUsuń
  11. no i co ja mogę napisać? świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dziwię się, że się podoba!:) śliczniusia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myszka ma super kieckę :D

    Co do ciasta, to ja znowu nie lubię bardzo słodkiego, dlatego dodałam cukru tak, żeby złamać kwaśny smak jogurtu :) Trza próbować po swojemu, aż wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem "to znowu ja". Zauważyłam, że w przepisie nie napisałam, że jogurty maja być duże... Ale to po nie w czasie, bo już upiekłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  15. I znów cudne stworek. Fajny pomysł i urocze wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)