Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

wtorek, 8 marca 2011

a'la frywolitka

Co jakis czas próbuje i kilka drobiazgów mam juz na koncie, do doskonałości brakuje im jeszcze ho ho hoooooo,  ale moze kiedyś się uda zrobić cos większego i do frywolitki podobnego, moje dotychczasowe wytwory (wypociny) frywolitkowe sa tutaj a tymczasem pokaże Wam zakładkę i karteczkę z frywolitką, które zrobiłam na wymiankę zakładkową z okazji Dnia Kobiet na wizażu dla honki
niestety te kolory nie dały mi sie dobrze sfocic ale nawet mi sie podobała :D
wzór taki oto był gdzieś w necie zdobyty, lekko niewyraźny

17 komentarzy:

  1. ja się przymierzam do frywolitek, wpierwej jednak poznaję tajniki szydełkowania i co to są oczka lewe na drutach, bo prawe ponoć umiem :)
    za skromna jesteś , bo te frywolitki ślicznie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu - uważam, że radzisz sobie już wspaniale, zakładeczka jak malowanie, ozdoba na karteczce piękna - zdolniacha z Ciebie i tyle:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, ja to bym cie chetnie walnela! Naprawde. Najpierw piszesz, ze daleko ci do sokonalosci a potem umieszczasz link, po otwarciu którego o malo nie mdleje z wrazenia! Przestan! Szkoda, ze nie widzialas moich prób.....az wstyd pokazac. Twoje sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu dzieki, Haniu dzięki, Ktarzyno oj oj ała tak mówisz bo z bliska nie widziałas :D a w ogóle to za długo trzeba je robić, szydełkiem szybciej, a i jeszcze nie da sie robić z frywolitki misiów-mięczaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wow wow!!! Super:) Dla mnie to czarna magia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuuuuuuuupppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr
    Dla mnie to niedościgniona umiejętnośc.
    Zające i jajka z poprzedniego posta świetne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowności a ja nie umiem i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och,nie wiem jak ta Twoja doskonałość będzie wyglądać skoro już takie cudeńka robisz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skromnisia czy kokietka? Super frywolitki i w dodatku kolorowe noszzz ja jeszcze nie łączyłam kolorów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się za frywolitki nawet nie zamierzam zabierać, za trudne, zbyt niewykonalne, za mało mam czasu, a za dużo bym chciała.
    Karteczka jest po prostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. o żeż, o jaka piękna ta dwukolorowa zakładeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. pragnę nieśmiało poinformować, iż bezwstydnie wykorzystałam Twój genialny kursik serduszkowy o ten: http://by-giraffe.blogspot.com/2010/01/kursik-sercowy-dla-potrzebujacych.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, do pisanek używam hydroparkietu- to ekologiczny wodorozcieńczalny lakier do drewna. Mało śmierdzi i smrodek szybko się ulatnia. Kleju używam też wodorozcieńczalnego nic mi się do tej pory nie zważyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu, dzięki, jeszcze nie dawno czarną magią było szydełko..., Kasiu, dzięki, nie taki diabeł straszny.... :), chmurko, dzięki, nic nie stoi na przeszkodzie spróbować :),Jagna dzięki, ja też nie wiem :D, Ines, dzieki, ja po prostu mało w siebie wierzę i nadal uważam że cos im brakuje tym moim frywolitkom , Aniu dzięki, uwierz mi nie sa za trudne, sistrostwór dzieki bardzo, Kasiu wstydź sie :D, chmurko dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Imienniczko :) bardzo ni się podobają cudeńka na Twoim blogu. Wszystkie po kolei i każde z osobna. Och jak zazzzdroszczę zwinnych paluszków. W moim Zakątku też używam palców, ale w sposób daleko inny niż Twoje dzieła - PODZIWIAM i zamierzam zaglądać częściej. A do siebie - zapraszam serdecznie :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna zakładka. Niestety dla mnie frywolitki to coś bajkowego, niepojętego ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)