Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

środa, 6 kwietnia 2011

Peppa, Olo i George

Tak, wiem, George powinien być sporo mniejszy od Peppy, w końcu to jej mały braciszek ale tym razem zostaną rozdzieleni, wyjadą do dwóch różnych domów, więc nie będą porównywani :D
Olusiowi sie podobają bardzo, to może i nowym włascicielom  sie spodobają ;)


 tu się żegnają ze sobą


tu z nami
 George idzie w prawo
 Peppa w lewo



26 komentarzy:

  1. Widzę, że produkcji ruszyła pełną parą ... świetne są, moja Jagodzianka ze swoją peppą nawet śpi.

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite są i nadal ich głowy kojarzą mi się z suszarkami:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne i słodkie,ale mnie najbardziej użekło staranne wykonanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te Twoje świnki :) Talencior masz w łapkach kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleś się rozpędziła! Przepiękne świnki!

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie jak oryginały... nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda mama fana tej bajki prezent na Dzień Dziecka ma z głowy ;) Nie mieć takiej świetnej maskoty to grzech !

    OdpowiedzUsuń
  8. łoooooooo matkoooooo! Ale bajeczna parka :D
    ps. ale rozdzielać rodzeństwo, to niehumanitarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno się spodobają super ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana jesteś idolem wszystkich dzieci, bo wszystkie dzieci kochają Pepę i jej rodzinkę. Maskotki na pewno się spodobają. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje, dziękuję, sie zarumieniłam jak te świnki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajowe świnki. Mnie też główki przypominają suszarki, ale to dlatego, że się nie znam i nie jestem w klimacie świnki Peppy.

    OdpowiedzUsuń
  13. wiecie co mi też przypominaja suszarki, ale cóż ta ma być :D, Ewa, niehumanitarne??? a szyneczke lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o boszsz jaka gapa ze mnie, dziekuje ślicznie za komentarze, buuuuziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć

    Super zabawki w baranki wręcz rewelacyjne, jestem pod ogromnym wrażeniem...BRAWO.

    Zajrzyj do mnie

    http://arts-ooak.blogspot.com/2011/04/szydekowy-piesek.html?showComment=1301871743904#c7074008464484272476

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żyrafa ja poproszę taka świnkę wery plizzzz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewo, serdecznie dziękujemy. George jest absolutnie zachwycający! Musimy się chyba postarać o siostrę dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeana moja corcia marzy o takiej swince i nie wiem jak sie do niej zabrac.Piekna jest jaka staranna i brat tez cudowny !! moze kiedys pokusisz sie o jakis opis :D albo wsazowki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no nie mogę :)
    świnka peppa :)
    podziwiam wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś pominęłam te świnki przy odwiedzinach na Twoim blogu, a są takie słodkie! Dobrze, że dziś je odkryłam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)