Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

wtorek, 27 września 2011

misie wracają :D

do moich łask...hihi.
Miś Amadeusz, około 18cm, straszna chudzina ;) i nie wiem w co go ubrac, może jakkieś sugestie, liczę na Wasze pomysły :D
 i misia Mila II, już taką robiłam, o tu, wyszła całkiem podobnie, wzrost około 13cm


25 komentarzy:

  1. cudniaste misie
    a ja bym go zostawiła tak na golasa ewentualnie jakiś szaliczek ;)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może jakies ogrodniczki?takie krótkie portasy!
    Choć bez też jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym Amadeusza choć kamizelką odziała - jesień już chowa chłody za pasem, zmarzłyby mu te chude plecki :)
    śliczne te misiątka, Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie misie najładniejsze są na golaska;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a może ponczo jakieś?co by tą mało rozwiniętą klatę ukryć;)pozdrawiam......no i fajne pczywiście,a jak:))

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to mogą być nawet goluteńkie ;) słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. misie golaski są najlepsze :) przecież wiadomo, że misie swoje futerka mają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie ogrodniczki temu przystojniakowi :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że do łask wróciły, słodkie są Twoje misiaki, nawet bez ubranek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ,zakochałam sie od razu ......a w naszej szkole w tym roku szkolnym jest Rok Misia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś do misiaków - bo są takie śliczne, a Amadeusza bym ubrała tylko w szaliczek i finito, bo jest uroczy taki jaki jest :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Amadeusz jest taki słodki i ma taki piękny kolor, że ja bym go w ogóle nie ubierała. Zrobiłabym mu tylko kokardę pod szyjką.
    Mila też jest super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powrót misiowy to bardzo trafna decyzja bo misie są kochane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie jest śliczny taki jaki jest.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten Amadeusz i jaki duuży :) Mila w sam raz wzrostem pasuje do Amadeusza. Ja bym mu założyła spodnie na szelki i kubraczek ze znaczkiem z garnuszkiem miodu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. urocze misie. oczka koralikowe są piękne i te minki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiaki świetne i takie słodkie mordki mają :) Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpisywałam się wcześniej ale tak bardzo urocze są te Twoje misiaki a już najbardziej ten szary.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)