Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

środa, 26 października 2011

candy misiowe

 Już za miesiąc, 25 listopada znów jest dzień misia i znów moje urodziny, więc muszę, no muszę jak co roku, ogłosić candy misiowe. Zasady wszystkim znane, nie będę sie powtarzać :), zapisy tu pod tym postem do 25.11.włącznie.
Do wygrania ten miś oraz miś lub inne zwierzątko według życzenia osoby wygranej ( i oczywiście dostępności ewentualnych materiałów- się dogadamy)
 serdecznie zapraszam do zabawy :D

204 komentarze:

  1. o super :) ustawiam sie w kolejce :) jestem pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA!JA!JA! Wiem jakim szczęściem jest mieć coś od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko. Zapisuję się obowiązkowo i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodziak! ja mam 25 imieniny, więc taki prezencik byłby fajowy :)) oczywiście zapisuję się!
    i jakby co to zapraszam do siebie na cuksy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam wtedy imieninki! Może akurat będę miała szczęście i dostanę takiego wspaniałego misiaczka :) Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nieśmiało stanę :) Misiek TT cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaki kochany :))
    oczywiście się zapisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też!!!:))) Z wielką przyjemnością wbijam się w kolejkę a urodziny mam kilka dni przed Tobą Ewo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jena jaki piekny :) zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu - cobym później nie zapomniała, to wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek - dużo zdrowia i dużo weny twórczej :)) Po misiaczka oczywiście staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny misiu, chętnie stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie są już aniołki, ale bezczelnie zapisuję się na misia, bo oprócz niego to mi się jeszcze Twój jeżyk marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no jakby mnie tu brakło, to świat by się skończył ;))
    info już w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się z wielką ochotą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny misiu :) dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś obowiązkowo staję :)Tylko banerek jutro,bo mi coś blogger szwankuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. od zawsze uwielbiam Misia niebieskiego noska - jak bym miała takiego od ciebie byłabym prze-szczęśliwa, ustawiam się więc w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam się! miś jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielebiam Tatty Teddy no i oczywiście 25 listopada bo mam wtedy imieniny a moja najukochańsza Babcia ma urodziny jak Ty :o)) Mam nadzieję za mi sie poszczesci. Pozdrawiam serdecznie- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako wielka miłośniczka misiów staję w kolejce po tego kochanego misiulka! :)
    www.plecionkijoanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Miś słodziak! Bradzo chętnie bym go przygarnęła, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  22. Slodki misio:)Zapisuje sie oczywiscie;)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny Misio :D też jestem chętna go przygarnąć :D staję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sympatyczny Misiaczek, chętnie sie ustawie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się w kolejce i już dziś składam ci najserdeczniejsze życzenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też chcę misia więc grzecznie staję,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny miś, staję w kolejce :)
    I zapraszam do mnie na cukierki =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wlasnie wyszylam metryczke z misiem TT i mialabym komplecik :) Bardzo chetnie sprobuje szczescia w Twoim losowaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Też lubię misie. Chętnie takiego przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  30. Misiak jest przesłodki. I ja ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny! Mój Miś Teoś miałby kolegę :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Ania
    robotkowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny misiek :) Byłby super prezentem na moje imieniny,więc zapisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez mam na niego ochotę ! Zapisuje się i czeeeekam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny misiaczek,już go widzę w łapkach mojej Córeczki;)pozdrawiam i trzymam za nas kciuki;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. no jak ja tego misia nie wygram ... ja fanka misiata ... to ja nie wiem !

    OdpowiedzUsuń
  36. och jaki słodziak! więc staje w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja znowu na szarym końcu...buuuu , misio taki śliczny ...

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuje się i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. ale słodziaczek,,, ja chcę takiego!! Oczywiście zapisuję się.
    Pozdrawiam i obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. misiak jest słodki:) chętnie stanę w kolejce,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. no nie! no nie! jaka ślicznota! nie podaruję... staję w kolejce po tego misia! nie wiedziałam, że 25 listopada jest święto misia, ale będzie mi łatwo zapamiętać, bo ja mam imieniny tego dnia ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny misiu! Chętnie się nim zaopiekuje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Taki słodki miś, że muszę się zapisać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki on słodki:) Taki kochany, z chęcią przygarnę;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie misia przygarnę :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  46. jaki uroczy :)
    chcę, chcę, chcę ;) misiaka :)
    pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. jaki słodziak... zakochałam się w nim ;) ustawiam się w kolejce do losowania i zapraszam na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a kto by nie chciał takiego ślicznego misia, dla mnie to marzenie.
    Pozdrawiam serdecznie :) i już teraz życzę duuużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  49. jej jaki piękny to i ja się z chęcią zapisuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudny słodziak, chętnie go przygarnę:)
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi też się misiaczek bardzo podoba.Więc ustawiam się grzecznie w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Bosz jest cudny! Po prostu muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. To i ja spróbuje swojego szczęścia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Po Twoje misie zawsze ustawie sie w kolejkę. Co prawda towarzystwo liczne, ale pobawić sie można - zawsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Przekochany ten misiek <3 Staję w tej dłuuuuugiej kolejce i przy okazji zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  57. Miś jest przesłodki) a że mam w domu małego brząca, który zapewne by się ucieszył z takiego przyjaciela, więc ustawiam się w kolejce w nadziei na wygrana)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny misiu, zapisuję się z wielką chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuje sie na tego
    pieknego misiaczka
    Jest boski Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. ustawiam się w kolejce ;) może uda się wylosować miśka dla mojego małego miśka :)
    http://dzieciowo-nam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Super Misio!! ja też chcę :)
    http://juliawrona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Uroczy Misio, z chęcią się zapiszę na candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam serdecznie:) misio jest cuuudny!!! zapisuję się , candy u mnie wstawione:)
    annakrucko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie ;o)
    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzinek ;o) Pozdrawiam gorąco ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczny jest! ;) uwielbiam misie więc staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Miś jest przesłodki. W sam raz dla mojej Niuni. Ja też grzecznie ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeśli takie śliczności pojawiają się w Candy to nie można tego przegapić!:D Kochaniutki!
    Pozdrawiam i gratuluję niezwykłego talentu!:D

    OdpowiedzUsuń
  68. Sympatyczny misaczek :-)
    my również się zapisujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Miś mi kogoś przypomina... A jak mi się poszczęści i trafi do mnie, zamieszka w mojej torebce i będzie zarażał uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten misiu jest przesłodki i pasowałby idealnie do mojego "Gejosa" (nazwa psa maskotki).

    OdpowiedzUsuń
  71. ola
    Słodki misiaczek.
    Chętnie go przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  72. o jejku ja chcę tego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniały misiu dla mojego synka; może się uda wygrać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczny misio może będzie mój.
    Serdecznie pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. misiulec jest cudniasty, szanse marne by do mnie przyjechal, ale co tam, ryzyk fizyk a moze sie uda :))))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Kto Misiowi urwał ucho? No kto?
    Cicho, głucho...
    Nikt się jakoś nie przyznaje.
    Może jechał Miś tramwajem?
    Może upadł, biegnąc z górki?
    Może go dziobały kurki?
    Może Azor go tarmosił,
    urwał ucho, nie przeprosił?
    Igła, nitka, rączek para,
    naprawimy szkodę zaraz.
    O! Już sterczą uszka oba!
    Teraz wam się Miś podoba?

    Mama nauczyła mnie go, kiedy miałam 3 lata. Do dziś powiem bezbłędnie, nawet obudzona w środku nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  78. MIŚ urody przecudnej. losowanie bardzo blisko terminu mojego porodu, więc może się uda zdobyć misia dla naszego stworka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękny!!

    Zgłaszam się, Kasia0412@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. z wielka przyjemnoscia zgłaszam sie do udziału w Twoim candy bo Mis jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  81. z wielka chęcią ustawiam się w kolejce po tego tisia /jak mówi moja córeczka/ Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  82. JA CHCĘ TAKIEGO MISIA! ha,ha. Jest cudny wiec postoje cierpliwie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudny!!! mam słabość do tych szarych misiaków więc ustawiam się nie myśląc wiele.

    OdpowiedzUsuń
  84. chętnie zaopiekuję się misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  85. "...Miś ma w oczach szklane kulki
    po to Misiem jest
    aby było kogo tulić
    kiedy pada deszcz ...."

    Cudny Miś . Przytulę Misia :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale słodziutki miś :)
    Chętnie się nim zaopiekuję :D
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. O rany! Jakie cudo! Ja chcę, ja chce, będę go głaskać i przytulać.
    Może dopisze mi szczęście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Miś jest uroczy, wiec ustawiam sie w kolejce :):):)
    tyska2021@interia.pl
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  89. Od tego roku zaczynam obchodzic świeto Misia :) zawsze je uwielbiałam, a mój Syn to po mnie odziedziczył ;) a zaraz po swiecie Misia, Andrzejkowo, mam rocznicę z moim Dużym Misiem :) więc i ja sie ustawiam w kolejce... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Super ten misiaczek!ja bardzo chętnie się nim zajmę;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Z chęcią biorę udział w tym losowaniu, bo uwielbiam te szre misiaki:)W pokoju mam obrazki,a i na podłodze siedzi jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się! może mi się poszczęści;)
    pozdraiwam!
    morell1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. miś jest przesłodki a na urodzinki wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja jestem chętna!
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  95. mis jest boski!!! jejqu musze go miec!! :) zapisuje sie i pozostaje mi trzymac za siebie mocno kciuki:)
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. A może miś przyjedzie do mnie... :) Boniffacy.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. wiem, że nawet jeżeli mi się poszczęści w losowaniu to i tak misiaczka przygarnie od razu mój syneczek-wielki wielbiciel misiaczków i właśnie dla niego spróbuję :)...https://www.facebook.com/profile.php?id=100001521556334

    OdpowiedzUsuń
  98. Jaki słodki misio, przypomina mi mojego z dzieciństwa...
    A ten jeśli się uda będzie dla mojej Hani ;)
    + kotek, bo kotki i misie to Jej ulubione zwierzątka ;)
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. kocham misie!

    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Och, aż zapiszczałam na jego widok!!!! to Tatty Teddy - ukochany misiaczek mój i mojej Księżniczki - w pokuju mamy już wieszaczek misiowy i obrazki, teraz "powalczymy" o tego słodziaka!! Strasznie się cieszę, że trafiłam tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Przecudny misio! Super byłoby gdybym stała się jego właścicielką dlatego ustawiam się w kolejce;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękny!!! Staję bez pytania, wybacz jeśli zaśmiecam, pozdrawiam
    shenen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. o rany ale piekny.ostatnio z kasia z filcakow o takim pisalam :) to ja tez skromnie ustawie sie w kolejce

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Przecudny miś. Staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jaki ślicznyy :) Bardzo się zgłaszam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  106. może mi się poszczęści - ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  107. Przytulaśny misio, ja z chęcią go przytulę;-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja tę staje w kolejce po tak uroczego misiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Chętnie przygarnę takiego misia, chociaż patrząc na ilość komentarzy... szanse mam marne :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczny misiaczek, moi chłopcy by się ucieszyli z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Mamy kolekcje i wlasnie takiego nam brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  112. też się ustawiam po misia, koniecznie!
    `www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Chętnie się zapiszę! Dzień misia bez tak ślicznego misia to dzień stracony ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudny Miś. Tez stane w kolejce po takie cudo :))))

    OdpowiedzUsuń
  115. O matuchno, piękna data ten 25 listopada :)) My z Lubym obchodzimy w tego dnia naszą rocznicę.. w tym roku 10!! :D A do tego jeszcze mama Lubego ma urodziny, Ty masz urodziny.. och i święto misia!!! Jak tu nie kochać tego dnia! :D
    Zapisuję się na Twoje candy bo nie mogę wobec powyższego przejść obok obojętnie! ;) A jak dodam jeszcze, że Tatty Teddy to mój ulubiony miś we wszechświecie (mam nawet małą kolekcję hihi) to już całkiem jest jasne, że nie mogło mnie tu zabraknąć!!! :P
    Ustawiam się zatem w kolejeczce i po cichutku liczę na odrobinę szczęścia losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. zapisuje się :) cudowny jest : D

    OdpowiedzUsuń
  117. jaki ładny miś. Już chciałabym się do niego przytulić.
    wiki550@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. prześliczny...podarowałabym siostrze, bo spodziewa się dzidziusia ;)
    zgłaszam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  119. śliczny miś ... oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  120. oj jaki słodki ten misiaczek i ja bym go chętnie na zimę przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. a ja mam imieniny 25 listopada ;) więc może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. oj, tłok w kolejce duży, ale miś jest taki piekny, że MUSZĘ go mieć i już :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Uwielbiam miśki więc się zapisuję :)

    http://kolczykianiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Uwielbiam misie więc ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  125. jak słodziak... ojoj, zapisuję się oczywiście po niego :)
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Kocham misie całym sercem!!! Staję więc grzecznie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  127. 25 listopada Twoje urodzinki a moje imieninki. Więc wypadałoby wygrać, hihi.
    Buziole
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. słodki ten misiak :)
    zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  129. To jeszcze ja się ustawiam :) Akuratnie w ten dzień mam imieniny więc może się poszczęści ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  130. Raaaany! Jest przecudny <3 zakochałam się :))

    oczywiście się zgłaszam, a bannerek tutaj: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  131. śliczny misiaczek:) ustawiam się w kolejce rudanetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  133. cudny misio .. moje córcie na pewno by się ucieszyły :) pozdrawiam ciepło i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  134. Misie to nasze hobby od 16 lat,zbieramy ciekawe misie całą rodziną. Twoje są oryginalne. Staję w kolejce , a nóż mi się uda i nowy miś dołączy do kolekcji. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  135. To i ja dołączę do zabawy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. Mis ! Mis i tylko miś !

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. Z chęcią zapisuję się do zabawy .

    Ten miś jest śliczniutki <3 .
    Pozdrawiam cieplutko :-) .

    A to mój adres bloga http://sweet-girl-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Jakiś śliczniutki misiu, chętnie go przygarnę. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  139. zgłaszam się :) móju blog http://carmen1223.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Jejku jaki cudny!! Ja też! Ja też! Ja też! :D

    OdpowiedzUsuń
  141. Cuuudny... Zapisuję się i ja!
    soniaszladowska21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Słodziuchny! Zapisuję się z uśmiechem. :D

    OdpowiedzUsuń
  143. Hmmm:) , jako 32 letnia dziewczynka , kochająca misie, zbierająca po kryjomu przed rodziną hihihi, musiałam tu być , może tym razem ja....pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  144. Śliczny misiaczek. 30 mam urodziny,może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam.
    Jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. zgłaszam się sliczny misio

    http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Śliczny i słodki miś, dlatego chętnie się zgłaszam.
    Też mam urodziny w listopadzie, ale 30. - może mi się poszczęści ;) A Tobie już wcześniej, życzę wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń :)

    yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Ale cudowny Misio! :)) wspaniale byłoby go mieć... szczególnie, że ja urodziny obchodzę 26 listopada.. ;) więc zgłaszam się koniecznie!

    asieeneeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  148. No jakby "misie" misia udało wygrać, to normalnie do następnego Dnia Misia buzia by "misie" uśmiechała sama :D
    więc staję w kolejkę i
    STO LAT ŻYCZĘ :*
    i Szczęśliwości :)))

    OdpowiedzUsuń
  149. śliczny!
    ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  150. 100 lat z okazji urodzin, a ja 25 obchodzę imieniny ;),
    uroczy misiaczek
    marzy mi się taki, oj marzy... :) chciałoby się takiego udomowić

    OdpowiedzUsuń
  151. I ja się zapisuję:) Oraz zapraszam do mnie na moje Candy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  152. Misia jest słodki... a ja chętna na niego...
    Zapraszam do siebie monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Hehhhhh ja się zgłaszam prześliczny mis zawsze takiego chciałam ja i moja tezca

    OdpowiedzUsuń
  154. Miś przecudny! Kolejka też niczego sobie ;o) ale warto spróbować. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  155. Jak ja już długo marzę o takim misiu - może się uda.
    Cuuuuudne zwierzaki dziergasz.

    OdpowiedzUsuń
  156. Ależ on jest przeuroczy, no rewelacja! Zgłaszam się:)
    bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. tlok taki ze szanse marne, ale co ki tam....

    OdpowiedzUsuń
  158. ten miś jest cudny, może trafi do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Jako że miś uroczy to i ja się zgłaszam do misiowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  160. A zapiszę się.

    OdpowiedzUsuń
  161. wow! misio jest cudny;) a jak rpzeczytalam, ze moga byc 2 misiaki to sie ucieszylam i wierze, ze tym razem szczescie usmiechnie sie do mnie i moich wlasnych prywatnych dwoch misiakow-lobuziakow, ktorzy uwielbiaja pluszaki, i do tego takie oryginalne;)

    tak wiec grzecznie ustawiamsie do kolejki, ktora jest baaardzo pokazna i zglaszam sie do candy a tym samym zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Chciałabym mieć takiego Misia :)
    Co prawda jednego już mam... ale mu smutno samemu. Stanowczo.
    więc się ustawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  163. zbieram misie i mam nadzieję że znajdzie u nie przyjaciół malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. Zapisuję się. Miś jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  165. (margolcia)
    ``miś ma uszy to targania,potem misiem jest,
    by mieć coś do przytulania i wytarcia łez...``;-)
    no i idealny dla mojej małej córeczki,więc ustawiam się w kolejce ;-)

    e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Śliczny miś, oczywiście zapisuję się do kolejki, choć w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Fajny misiek ; ). Zgłaszam się :).

    OdpowiedzUsuń
  168. przeuroczy misiaczek; zapisuję się do zabawy
    pozdrawiam ulcia_f@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. też sie bawię:)
    joanka

    OdpowiedzUsuń
  170. już za godzinę można losować :-)

    OdpowiedzUsuń
  171. choć na szarym końcu, ale może mi się uda... będę zaszczycona:)

    OdpowiedzUsuń
  172. Ojoj,cudowny misio!!!!Staję w kolejce:) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  173. Ja się zgłaszam :))
    http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  174. Chętnie się zapiszę i zapraszam do mnie na konkurs http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  175. Tak zawsze anonimowo się przyglądam,hmm może to okazja się ujawnić:)Mam nadzieje,że nie za poźno się zdecydowałam;)Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  176. Kiedyś w telewizji była taka akcja :"przygarnij kropka"... ja mogę rozpocząć nową pod nazwą "Przygarnij misia.." Pozdrawiam dominika-aga@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Piękniutki , ustawiam się w kolejce i czekam niecierpliwie na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  178. Z miłą chęcią dołączę do zabawy :)
    Banner dodany
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  179. moje dzieciaczki kochają już tego misia więc w razie czego ma u nas dom a jeśli się nie uda to ma w nas przyjaciół :D
    http://nibyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Po misia też staję w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  181. W ostatniej chwili zdążyłam :) Przepiękny jest ten miś.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)