Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

poniedziałek, 2 lipca 2012

majowa czapeczka

I znowu zaległości :), czapeczka w kolorze niby białym, według mnie wygląda jak śmietankowy, robiona do szaro czarnej sukieneczki. Kwiatek tylko na jedną imprezę, potem juz nie pasował ;)

i kilka zdjęć z majowego spacerku o ..uwaga...godzinie 4 rano....juz było 20parę stopni ciepła



22 komentarze:

  1. Kalinka jest prześliczna, czapunia też :D podoba mi się, że ubierasz ją w normalne kolory, a nie tylko róż ;)
    Kurczę ale z Ciebie ranny ptaszek.... wymiękam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), ten spacer to pomysł Kalinki ;), ale ja też lubię, jak jestem w domu rodzinnym wstać o świcie i pstryknąć wschód słońca, łabądki albo inne pajęczyny

      Usuń
  2. Piękna Modelka w ślicznej czapeczce :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkoszna,mała dama. Cudowna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwa! Zarówno mała modelka jak i łabędziątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Kalinka jest śliczniutka, a jakie ma piękne oczka :)) Czapunia doskonale pasuje do tej maleńkiej damy, a ja zwykle o 4 rano przewracam się na drugi bok, hihi. Twoje Ewuniu ranne wstawanie to tylko podziwiać *)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) czasem warto dla takich widoków wstać wcześniej :)

      Usuń
  6. Śliczna modelka w pięknej czapuni - poranne fotki super - pozdrawiam cieplutko Kalinkę i mamuśkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oczyska cudne!Mała Księżniczka!
    Czapka rewelacja :)
    4 rano...hmm...ja się zazwyczaj budzę o 5,ale zamykam oczy z powrotem :)
    Uściski dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja też lubię pospać ale.... :D

      Usuń
  8. Jaka ona sliczna, piekna ma czapeczke. Dlaczego moja nie ma szydelkowej choc jednej? Dobre pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie dlatego, że niedobra ciocia Ewa jeszcze jej nie zrobiła :)

      Usuń
  9. Piękna czapeczka, ale ta Twoja dziewczynka jest cudna. Fajne fotki ze spaceru

    OdpowiedzUsuń
  10. rozkoszna ksieżniczka :)
    do schrupania :)

    a te malusie łabędzie .... ale są fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i poważna dama z tej Kalinki, czapeczka wypracowana, nieszablonowa. Może to dobry pomysł, żeby do każdego ubranka zmienić kolor kwiatka na czapeczce, proponuję zastosowanie zatrzaski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna czapeczka i maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej Wysokość Kalinka jest cudna :)
    4 nad ranem...? czasem o tej porze dopiero od godziny śpię ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)