Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

czwartek, 8 listopada 2012

candy misiowe czas zacząc

Nie będę sie rozpisywac bo czasu u mnie jak na lekarstwo, ale w związku z tym, że "dzień misia " zbliża sie wielkimi krokami a tym samym niestety moje kolejne urodziny, to tradycyjnie już musze-chcę ogłosic candy misiowe.Późno w tym roku troszkę ale mam nadzieję, że jacyś chętni się znajdą :), zasady jak zwykle, do wylosowania miś-niespodzianka, może w trakcie jego tworzenia będę tu wklejac zajawki.
Bawimy sie do 25.11.12r. do godz.23.59
serdecznie zapraszam do zabawy :D

40 komentarzy:

  1. hop hop Żyrafko! coś mi się zdaje, że przysnęłaś na klawiaturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bo było tylko kawałeczek tytułu postu ;)
      oczywiście przyłączam się do misiowej rozdawajki i staję w kolejce :)))

      Usuń
  3. jacyś chętni?:)))) no pewnie, ustawiam się szybko bo tu zaraz miejsca nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! jesteś :) rok temu stałam w kolejce, więc i w tym roku z chęcią stanę w miłym towarzystwie :) ja mam w dzień misia imieniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią się przyłączę :) zapraszając jednocześnie na moja rozdawajkę oraz aniołkową wymiankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 11 - mam nadzieję że dla mnie szczęśliwa ;-) ustawiam się w ogonku !

    OdpowiedzUsuń
  7. 12 zapisuję się i pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ta kolejka się szybko ustawia! no to ja też...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktoś nie lubi misiów?;)
    Zapisuję się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z moimi 40 misiakami staję w kolejce po nowego kumpla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się w kolejce do losowania, banerek umieściłam w zakładce bloga
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ustawiam sie i ja do kolejki :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuję się :D tylko czemu doba nie ma 48H....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja i mój sysiu kochamy misie,a 25.11 to dzień moich imienin więc....się tu zapisuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja się bardzo chętnie zapiszę - uwielbiam misiaki, a te niespodziankowe jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  16. to i ja staje w tym ogonku, cudna misiowa niespodzianka pośród szarych jesiennych dni to to czego mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja również staję w kolejce do misiowego candy :) Misiaki są zawsze fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Misiów nigdy dość :).

    Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Im nas więcej tym weselej :) Też w ogonku stanę. Po misiaczka,przytulaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje misie- cudne! Istne dzieła sztuki!
    Chętnie bym jednego wygrała dla mojego Jasia :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Łooo matko i córko , ledwo zdążyłam .... się zapisuje "ręcyma i nogyma" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja ustawiam się w kolejce. Podlinkowany baner o tutaj http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopisuję się do kolejki "na koniec". Ponoć ostatni będą pierwszymi ;) Chętnie przygarnę misia pod swoje skrzydła. Zapraszam do mnie, pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze ja, jeszcze ja...
    Miałam zapisać się wcześniej ale ciągle się coś u mnie dzieje [i niestety nie do końca dobrego :( ]
    Miś na pewno wprowadzi trochę słońca w te ciężkie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czy zostanę wzięta pod uwagę jeśli nie mam bloga, ale dodaję do obserwowanych i cicho sobie marzę o ślicznym misiu do towarzystwa dla mojego 11-letniego :)

    a.bewicz@o2.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze lubiałam misie i ten sentyment został mi do dzisiaj :) Chętnie bym jednego zabrała do domu, mam 2 dzieci - 2 i 5 latek. Czekam z niecierpliwością na wynik losowania :)
    http://mojescrapy.blog.pl/2012/11/25/candy-misiowe-u-giraffy/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjmij od nas najserdeczniejsze życzenia urodzinowe . Dużo zdrowia , radości , zadowolenia z każdego dnia i dużo weny twórczej. Niech Twój zegar odmierza same szczęśliwe godziny ! Mirka , Zygmunt , Majeczka

    OdpowiedzUsuń
  30. Może ostatni będą pierwszymi? A co mi tam, zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja poproszę dla córki jagódki
    martahadamek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)