Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

środa, 20 lipca 2011

kulkuję i wyjeżdżam

Bardzo dziękuję za ostatnie komentarze, tak mnie tu ostatnio mało ale cóż poradzić, jak się mieszka nad morzem, to wakacje są intensywne, dwa turnusy gości już za mną,teraz moja kolej, wyjeżdżam do Wadowic :D, mam zamiar ponownie zwiedzic Kraków, Weliczkę, Ojcowski Park Narodowy i co tam jeszcze się da :).
a tymczasem na koniec, żadna nowość, ale tak fajnie się prezentuje, że muszę pokazać ;)-komplet dla sąsiadki, czyli ciągle kulkuję, "połowa" Ś-cia juz ma moje kolczyki teraz M-zdroje sie zaopatrują :D , no wiecie, jedna baba drugiej babie i tak....mam co robić




14 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku!
    Śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, to może na przyszłe wakacje się zwalę do Ciebie na urlop z rodzinką...? :D
    Nieźle w kulki lecisz ;) i dobrze bo są ładniutkie bardzo.
    Wypoczynku Ci życzę i radosnego powtórnego zwiedzania :)
    Cmoki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku i jak będziesz w Krakowie to mi pomachaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś udanego wypoczynku a raczej zwiedzania
    nic dziwnego że masz co robić komplecik super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik zachwycający:)) Ewuniu odpoczywaj i zwiedzaj - delektuj się wyjazdem:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe, fajny komplecik. Udanego wyjazdu i mam nadzieje ze sie spotkamy przed naszym urlopem....

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładne kulki !
    Odpoczywaj kobieto a wracaj prędko bo ktoś musi te kulki kulkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! no i jakoś naszyjnik tak się serduszkowo ułożył ;) wielu słonecznych dni życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego zwiedzania i miłego odpoczynku - komplecik - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, mieszkając nad morzem masz cały rok wakacje ;) A wieści o ładnych rzeczach szybko się rozchodzą, to i rzesze zadowolonych klientek masz :) Miłego ładowania akumulatorków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się wcale nie dziwię bo komplecik przecudnej jest urody.Udanego urlopu życzę i miłego oglądania moich stron rodzinnych

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te kulki, wcale się nie dziwię, że znajdują nabywców.
    Udanego urlopu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam po wyróżnienie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko się cieszyć, jak zamówionka lecą same do Ciebie. Biżutka śliczna. Ja będę próbować swoich sił na razie na potrzeby własne i córci, bo ciągle coś mi wybiera z mojej szkatułki (a ma dopiero 2 latka !!!)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)