Etykiety

12/12 (4) angry birds (1) anioły (11) autko (1) bad piggies (1) baranki (14) biżu (3) borussia dortmund (1) breloczki (13) candy (17) ciuszki (5) czapki (11) decu (7) dla domu (4) elmo (2) filcowanie (1) film (1) frywolitka (9) haft krzyżykowy (2) hipopotam (2) jabłka (2) jajka (6) jeżyki (6) kartki (10) kogut (2) kolczyki (6) konik (4) koty (29) króliki (6) kwiatki (2) lalki (6) lew (1) malowane (1) mecz (1) misie (51) moje skarbki (17) motyl (3) myszki (8) od kuchni (7) opis (6) papierowo (5) pieski (8) podkładki pod kubki (1) poduszka (1) ptaszek (2) schemat (1) serce (5) serweta (5) słoń (1) sowy (2) szydełko (182) szyte (9) śluzaki (1) święta (15) świnka (4) takie tam (33) tort (6) tukan (1) ubrania (1) wielkanoc (20) wierszydło (8) wymianka (5) wyróżnienie (11) wzory (7) zabawa (38) zabawki (126) zakładki (1) żyrafa (2)
Related Posts with Thumbnails

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

gdzie to ja nie byłam....

Witajcie kochani po przerwie

A no nie byłam tam gdzie planowałam :), niestety pogoda nie pozwoliła,  lało i lało :(, ale... pomiędzy jednym deszczem a drugim byliśmy w
Watykanie
Grecji
Londynie
 Białym Domu
 Stambule
 Koloseum w Rzymie
 Wenecji
 Pizzie
 Jordanii

 I jeszcze w wielu innych ciekawych miejscach całego świata i Polski, czyli w Inwałdzie  w parku Miniatur, 5min na zachód od Wadowic - polecam :D




20 komentarzy:

  1. Hehehe, dobre dobre, chwila moment i caly swiat zwiedzilas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem, Ewciu!
    Fotki świetne :D
    Inwałd mam w planach, tym bardziej, że jest niedaleko. W czasie urlopu byliśmy w Parku Miniatur w Kowarach - też świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Lucky nie pojechała ????

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaa, to się pohulało nieźle po świecie... ;)
    Ps. już się zastanawiałam gdzieś TY??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, hi! Dopiero przy krzywej wieży zorientowałam się, że coś nie tak. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Daget to był chyba jedyny cały pogodny dzień, wykorzystaliśmy na maxa, Ewa witaj, szkoda że nie wiedziałam wcześniej, ze Ty blisko :), Joasiu chyba mnie pomyliłas z Bovary :D,
    Aniu nio pohulało sie 1 dzień i może jescze ze dwa razy po pół :), koroneczko, hihi starałam sie jak mogłam, żeby tła nie było widać :D nie zawsze sie dało

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, prawie dałam sie nabrać ;D ale coś mi nie pasowało otoczenie na placu Św. Piotra ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj z powrotem cieszę się, że urlop się udał i akumulatory naładowane Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, zapewne było co zwiedzać. Podobne fotki już oglądałam, bo nie dawno był tam mój syn z synową:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to kawał świata Ewciu zwiedziłaś(hi,hi):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zwiedzałaś...No to teraz bloguj,bo mi tęskno do Twoich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha świetne! zwiedziłaś świat! najbardziej podoba mi się watykan i londyn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :):):)fajnie :):)wakacyjnie, a kiedy cos uszydlujesz???czekam na kolejne Twoje prace :0

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj chyba i ja mam ochotę na taka wycieczkę , a nie mam za daleko ...........

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki, dzięki, Iza szydełkuję, i owszem, tylko nie wiem od czego zacząć pokazywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna wycieczka ,może kiedyś też się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ja się tam właśnie wybieram w tym tygodniu. Faktycznie robią wrażenie te budowle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle zobaczyć i zwiedzić w jeden dzień - to jakieś czary ;) Ale superowe miejsce - chyba na przyszły rok i ja się wybiorę z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ha! widzę, że spędziłyśmy podobnie wakacje ;) ja byłam w Inwałdzie w Parku Miniatur w zeszłym tygodniu :) świetne miejsce - godne polecenia! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia:) wydaje się że naprawdę warto tam pojechać :) w 80 minut do okoła świata:P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję i zapraszam ponownie :)